poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Reaktywacja

Cześć.
Pamiętacie mnie jeszcze? Ostatnio myślałam o reaktywacji trgo bloga. Co wy na to?
Pamiętacie jeszcze Carmen i Daniela? Hmmm? Potrzebowałam przerwy. Zaczęłam ostatnio pisać nowe opowiadania. Tak więc jak chcecie czegoś nowego to zapraszam na moje inne blogi. Wejdźcie w mój profil na bloggerze, a tam znajdziecie wszystko :)
To co chcecie 5 rozdział?
Nie obiecuję, że będzie on jutro czy za kilka dni. Myślę, że trochę potrwa zanim go napiszę. Jednak muszę wiedzieć czy o mnie pamiętacie ;)

Enjoy
Wasza Julka x

4 komentarze:

  1. Dopiero weszłam na bloga, ale mam nadzieje że 5 dodasz szybko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chce! Dodaj, dodaj, doooooodaj! Jeśli nie dodasz to się obrażę, ale że foch forever. Nie możesz nie dodać, bo mnie wciągnęło. Po prostu rewelacja, ale doooodaj. Pamiętasz jeszcze, że miałaś reaktywować? Minęły prawie dwa miesiące i nadal pustka...
    -Natalka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko, dziekuje za pozytwyna opinie :) w koncu znalazl sie ktos kto czyta moje wypociny. Postaram sie napisac rozdzial, bo mam teraz wiecej czasu. Wiesz koniec roku :)

      Usuń