poniedziałek, 25 czerwca 2012

Witam.

Cześć.
Jestem Julia.Mam 14 lat.
 Na tym blogu mam zamiar opublikować Wam moją książkę pt.  "Nietykalna".
Po pierwsze mam nadzieję, że Wam się spodoba.
Po drugie książka jest cały czas pisana, więc za wszelkie opóźnienia przepraszam już wcześniej :)
Oto okładka :
OPIS :

Carmen Bennett.
Z pozoru zwykła nastolatka. Chociaż księżniczka.  Ma cudownego chłopaka. Chociaż wampira. Masę przyjaciół. Niektórzy z nich to elfy. Chodzi do szkoły, na przyjęcia i randki, ale coś jest wyjątkowego w tej dziewczynie…
Czarodziejka i wampir muszą uratować świat przed Diabłami Nocy. Czy uda im się wykonać misję powierzoną przez potężnego Aarona ? Czy dziewczyna odkryje całą drzemiącą w niej moc ? Co to znaczy, że jest Nietykalna ? Co wyniknie z tej historii księżniczki czarodziejki ? Czy Nedwib zawładnie świtem? A może to właśnie Carmen zdobędzie władzę?



ENJOY.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz